Betegségem története

Betegségem története

Az előzmények, amikről akkor még nem tudtam, hogy előzmények lesznek

2017. június 25. - Inline6

2017 január végén a munkám miatt Angliába kellett utaznom egy tipustanfolyamra. A tavalyi évben már részt vettem egy hasonló tanfolyamon, a helyszín megegyezett, csak a téma volt más, valamint az oktatók. 3 és fél hét.

Már a kiutazás előtt jelentkezett egyfajta bőrviszketés, ami Angliába érve rosszabbra fordult. Nem tudtam mire vélni a dolgot, de kerestem szorgalmasan az ellenszert. Éjszakánként többször felébredtem, éles fájdalomszerűen viszkettek a vállaim és a hátam, valamint a hasam. Erre enyhítést jelentett egy szagtalan testápoló, amit találtam. Ébredés után egy fél órával már újra tudtam aludni. Sajnos napközben is zavart sokszor még a ruhám jelenléte is, amin úgy könnyítettem, hogy csak póló volt rajtam egész nap és használtam a testápolót.

Ilyen hivatalos utakon a céges bankkártyánkat használjuk étkezésekre. Szeretjük mindannyian a hasunkat, ezért rengeteg éttermet kipróbáltunk. Sajnos idén észrevettem, hogy rendszerint indokolatlanul felpuffadok az étkezések után, ezért kevesebbet is ettem, mint tavaly. Napközben a tanteremben kigomboltam a nadrágom felső gombját, valamint a hazaúton is a repülőn. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, mert tavaly is híztam öt kilót az állandó tantermi üléstől és a sok evéstől, gondoltam, hogy most is ez a helyzet. A meglepetés otthon ért a mérlegen. Egy kilót fogytam. Meglepődtem, de nem tulajdonítottam neki nagyon nagy jelentőséget.

Hazatérés után azonnal munka következett, mert az egyik repülőgépünkön épp a soron következő időszakos javítást végeztük, amihez kell minden ember. A viszketésem továbbra is nagyon zavaró volt, de próbáltam nem gondolni rá. Másnap sikerült eljutnom bőrgyógyászhoz, aki azt mondta, hogy nagy valószínűséggel rühes lettem és kaptam rá kezelést. Nagyon furán fogadtam a hírt, de szabadulni akartam tőle, bármi is keseríti az életem. A kezelést elvégeztem, ami után el is múltak a tüneteim. Ekkor még nem tudtam, hogy csak időszakos az öröm és valószínűleg annak tudható be, hogy kaptam antihisztamin tablettát, amit szedetem is minden nap. Visszamentem kontrollra, majd javasolta a doktornő, hogy a tablettát még két három hétig szedjem. Elbúcsúztunk. Folytattam a tabletták szedését. A puffadás nagy ritkán előfordult, de nem tulajdonítottam neki jelentőséget. Mostanra érkeztünk március elejére.

Rövidesen folytatom,

Zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://kovesd-zolit.blog.hu/api/trackback/id/tr112618597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása