Betegségem története

Betegségem története

A Kékgolyóban

2017. június 30. - Inline6

Vonattal utaztam fel Budapestre, majd rokonoknál aludtam, félve, hogy mit hoz a holnap. Reggel a sógorom elkísért az Országos Onkológiai Intézetbe. Reggel hétre érkeztünk a regisztrációhoz, még nem is volt nyitva. Húztam sorszámot és leültünk. Azt hiszem fél nyolckor nyitottak a regisztrációs pultok. Szólítottak és megkezdődött a regisztráció. Felvették az adataimat, megadtam kontakt személyt és megkaptam a kitölttött kártyámat, amit a továbbiakban tudok majd használni. Ezek után megkerestük az épületet, ahol egy újabb regisztráció fogadott, majd leültünk a főorvos asszony ajtaja elé várakozni. Másodikként érkeztem, a rendelés megkezdése után hamar szólítottak is. Egy nagyon kedves doktornő fogadott, aki alaposan kifaggatott, majd közölte velem a tervet. Mivel nem tudjuk, hogy mivel állunk szemben, ezért szükség van egy biopsziára a nyirokcsomómból, amit egy vastag tűvel vesznek, ultrahang vezérléssel. A beavatkozás megtervezéséhez elkérte a CT felvételeimet, lemásolta a leleteimet és mondta, hogy egy konzílium elé viszi az ügyemet, amint döntöttek, értesítenek telefonon. Nemsokkal később meg is kaptam a telefonhívást, hogy hol jelentkezzek a kezelőorvosomnál.

Időközben megérkeztek a leleteim, hogy hivatalosan is gluténérzékeny vagyok, már nem hánytam, így visszamentem dolgozni. A munkatársak vigyáztak rám, mert addigra úgy 10 kilót ledobtam, így általában könnyebb munkákra osztottak be. Nagyon rendesek voltak. Időközben tavaszodott, elkezdtem a kertet is csinosítgatni. Tavaly költöztünk kertesházba, még sohasem volt saját kertem, ezért mindig szivesen fogadtam a szomszéd Józsi bácsi tanácsait. Nem ment a munka 100 százalékkal, de szép lassan csináltam, ahogy tudtam. 

Egy héttel később már újra az intézetben voltam, ahol találkoztam a sebész-gasztroenterológus főorvos kezelőorvosommal. Megbeszéltük a kórtörténetemet, majd hozzátettem az új eredményemet, miszerint gluténérzékeny vagyok. Azt mondta rögtön, hogy ez megmagyarázza a tüneteim 90 százalékát, majd megkért, hogy feküdjek fel a vizsgálóasztalra. Megtapogatott és addigra már tapinthatóbbá vált, amit korábban is tapintott az előző orvosom. Mondta is rögtön, hogy szükség van egy biopsziára, majd kaptam is egy időpontot két héttel későbbre.

Hazamentem, dolgoztam, kertészkedtem és vártam a biopszia időpontját. Időközben végeztettem még egy étel intolerancia tesztet, mert hallottam, hogy a gluténérzékenység általában nem jár egyedül. Az eredményre két hetet kell várnom.

Rövidesen folytatom,

Zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://kovesd-zolit.blog.hu/api/trackback/id/tr5812622515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása